شرمنده ام اقا

چه ظالمانه یادمان میرود که هستی، ما که روزی مان را ازسفره تو می بریم و می خوریم.


میدانم گناه هم که میکنیم،باز دلت نمی آید نیمه شب در نماز دعایمان نکنی!


یا صاحب الـــزمـــان شــرمنده ایم . . .

 

 

یـہ لحظه هایـے هست کـہ من در خوابم ... خواب غفلت...


یـہ لحظه هایـے هست کـہ من بـہ کل فراموش میکنم وظایفم رو...


یـہ لحظه هایـے هست کـہ اصلا انگار نـہ انگار کـہ یـہ امام "زنده" و "ناظر" داره در زمان من زندگـے میکنـہ


یـہ لحظه هایـے هست کـہ من خون بـہ دلش میکنم...


یـہ لحظه هایـے هست کـہ میگم "آقاجان شرمنده ام" ولـے خیلـے زود همـہ چـے یادم میره...


یـہ لحظه هایـے هست کـہ من اصلا سرباز خوبـے نیستم..


من اسم این لحظـہ ها رو ((( هـــمـــیـــشـــہ))) گذاشتـہ ام...


آقا جان شرمندم روم سیاه !!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاريخ : چهار شنبه 3 دی 1393 | 12:14 | نویسنده : montazer |